logo
02 01 02 03
INLOGGEN KLANTPORTAL
fb
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Linkedin

24/7 Service

Eén aanspreekpunt

Bij Datel Access hebt u slechts één aanspreekpunt voor al uw tele- en datacommunicatie vraagstukken. Bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Dag en nacht bereikbaar bij eventuele calamiteiten. Met als grote voordeel dat u vrijwel direct een deskundige medewerker van de afdeling Support aan de lijn krijgt. Zonder eerst te worden doorverbonden.

Maximale service voor eventuele calamiteiten

Datel Access is niet alleen 24/7 bereikbaar. Zij investeert in de kwaliteit van een goede service. Omdat wij geloven dat een prettige service de basis is van een langdurige zakelijke relatie. Een servicemelding wordt dan ook uiterlijk binnen 8 uur afgehandeld. Afhankelijk van de aard van de melding.

Slim uw gesprekskosten analyseren

Klanten van Datel Access krijgen bovendien de beschikking over een slimme beheertool. Hiermee analyseert u zelf uw gesprekskosten. Tot op detailniveau brengt u hiermee de belkosten van uw bedrijf in kaart. Dat is niet alleen efficiënt, het maakt snel duidelijk waar u nog op kunt besparen.

Eén overzichtelijke factuur

U ontvangt van Datel Access elke maand één factuur. Hierop worden zowel uw gesprekskosten als uw abonnementskosten voor spraak- en datatoepassingen gespecificeerd. Tot in detail. Zo hebt u snel zicht op de kosten en ziet u in één oogopslag waar verdere besparingen mogelijk zijn.

Meer weten over de voordelen van Datel Access Zakelijke Communicatie Technologie? Maak een afspraak.

img