logo
02 01 02 03
INLOGGEN KLANTPORTAL
fb
Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Linkedin

Voice over IP (VoIP)

Wat is VoIP?

Wanneer uw telefonieverkeer middels een hoogwaardige dataverbinding wordt afgehandeld noemen we dat Voice over IP (VoIP). De voordelen zijn legio, waaronder:

  • Hogere geluidskwaliteit
  • Verbeterde bereikbaarheid
  • Inzage in het belgedrag
  • Structurele kostenbesparing

Hosted Voice

Hosted Voice is een vorm van VoIP waarbij traditionele telefoonlijnen en een eigen telefoonsysteem niet meer nodig zijn. Datel Access maakt het mogelijk om te communiceren via haar Hosted Voice platform in combinatie met een hoogwaardige dataverbinding.

  • Communiceren is bellen, chatten, sms’en, videocommunicatie en e-mail
  • Veel groter gebruiksgemak, denk aan presence en het delen van bedrijfsinformatie
  • Altijd bereikbaar op hetzelfde telefoonnummer en ook nog eens locatie-onafhankelijk

Hosted Voice wordt beschikbaar gesteld middels gebruikerslicenties die u per maand huurt. Groeit uw organisatie, dan groeit Hosted Voice van Datel Access met u mee. Is er op enig moment krimp, dan verwijdert u simpelweg de overbodige gebruikerslicenties. Voor veel bedrijven is dit de ideale oplossing. U bespaart bovendien flink op uw kosten.

Managed Voice

Een Managed Voice oplossing wordt veelal op klantlocatie ge├»nstalleerd en biedt u een veelvoud aan faciliteiten en voordelen. Met Managed Voice koopt u de hardware (communicatiesysteem) en faciliteiten eenmalig in, al dan niet in combinatie met een servicecontract. Datel Access levert moderne IP systemen, die zorg dragen voor optimale communicatie technologie binnen bedrijven en instellingen.

Telefonieplatform

Datel Access levert uiterst moderne en gebruiksvriendelijke telefonieplatformen. Deze zijn voorzien van alle faciliteiten die u mag verwachten van een telefoonsysteem. Alle faciliteiten zijn standaard beschikbaar. Dus geen onvoorziene optionele faciliteiten. Met onze telefonieplatformen beschikt u standaard over een reeks interessante faciliteiten die u kunt gebruiken om uw telefonische bereikbaarheid te maximaliseren. Zo kunt u denken aan zaken als:

 

  • Soft- en/of hardphone
  • Smartphone App
  • Presence
  • Chatfunctionaliteit
  • Gespreksopname
  • CRM- en/of Outlook koppeling
  • Verkeersrapportages
  • WebRTC

 

Met onze systemen beschikt u over een uitermate gebruiksvriendelijke telefonie-omgeving. Zakelijk bellen, (video)chatten, mailen of SMS via bureautelefoon, smartphone, PC, op kantoor, thuis of onderweg.

Niet alleen bent u op het vaste telefoontoestel bereikbaar, maar ook op uw smartphone. Middels de beschikbare App of met volledige SIM integratie is de smartphone dan ook onderdeel geworden van de bedrijfscommunicatie. Daarmee is het vaste telefoonnummer altijd binnen handbereik. Naast de App zijn alle telefoniefaciliteiten, waaronder groepsschakelingen, gespreksopnames, voicemail, keuzemenu’s en wachtrijen, standaard beschikbaar.

Het nieuwe werken (Unified Communications)

Er vindt een verschuiving plaats van telefoonsystemen naar Unified Communications (UC) oplossingen. UC biedt geïntegreerde communicatie waardoor het nieuwe werken binnen handbereik is. Medewerkers zijn overal bereikbaar en kunnen op verschillende manieren communiceren en informatie delen. Hosted- en Managed Voice van Datel Access biedt u alle faciliteiten om UC optimaal in te zetten.

Bel of mail voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek over VoIP.

img